哈囉我是小溫好久不見阿~

前一陣子狀況不好都沒有上傳新的文章真的很抱歉阿

很快就要緊接著期末考了,大家要加油早點休息阿~

預祝大家都歐啪啦:)))

這首歌是蠻久的歌了,為甚麼還是想翻呢

大概是因為是想跟最近的自己說這句話!!

不管事情多麼的糟,想想自己的家人吧永遠是自己的力量!!



When I was a young boy I was scared of growing up

當我還是年幼的孩子 我曾經害怕長大

 

I didn’t understand it but I was terrified of love
我懵懂無知 卻害怕愛

 

Felt like I had to choose but it was outta my control
感覺我必須做出選擇 但我總是無法掌控它

 

I needed to be saved, I was going crazy on my own
那個瀕臨崩潰邊緣的我需要被救贖  

 

Took me years to tell my mother, I expected the worst
過了多年我才將所有傾訴於我的母親 我已做好最壞的打算

 

I gathered all the courage in the world

我聚集這世上所有的勇氣

 

She said, "I love you no matter what
她說: 不管如何我都愛你

I just want you to be happy and always be who you are"
我只要你快樂做自己」

She wrapped her arms around me
她將我擁入懷裡

Said, "Don’t try to be what you’re not
:不要試圖讓自己失去自我

'Cause I love you no matter what"
因為無論如何我都愛你」

 

She loves me no matter what 

不論如何她都愛我

 

I got a little older wishing all my time away
當我長大一點希望時間飛逝

Riding on the pavement, every sunny day was grey
踏上滑板 每個晴天都變得灰暗

I trusted in my friends then all my world came crashing down
我信任我的朋友 卻換來我的世界崩塌

I wish I never said a thing 'cause to them I’m a stranger now

我希望我從沒說過那些話 因為現在對他們來說我只是個陌生人 

I ran home I saw my mother, it was written on my face
我奔回家看到我的母親 所有的委屈都在臉上嶄露無疑

Felt like I had a heart of glass about to break

感覺就像我的心就像玻璃般要碎了

She said, "I love you no matter what
她說:「不論如何我都愛你

I just want you to be happy and always be who you are"
我只要你快樂做自己」

She wrapped her arms around me
她將我擁入懷裡

Said, "Don’t try to be what you’re not
說:「不要試圖讓自己失去自我

 

'Cause I love you no matter what" yeah

因為不管如何我都愛你」

 

Now I’m a man and I’m so much wiser
如今我已長大成人 也比以前更明智

I walk the earth with my head held higher
我踏遍世界 雙手抓得更高

I got the love that I need
遇到真愛

But I was still missing one special piece
但我仍不夠完整

 

My father looked at me

父親望著我

He said I love you no matter what
他說無論怎樣的你我都愛你

I just want you to be happy and always be who you are
我只希望你能快樂做自己

He wrapped his arms around me
他的雙手環繞著我

Said, "Don’t try to be what you’re not
說: 「不要試圖讓自己去迎合別人

'Cause I love you no matter what"
因為不管怎樣我都愛你」

 

He loves me no matter what 

無論如何他都愛我

 

They love me no matter what 

不管如何他們都愛我

arrow
arrow

    小溫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()