哈囉我是小溫火速上新的翻譯歌詞。
這首歌超級適合睡覺前去聽的,有種很放鬆的感覺,
而且這是我意外發掘到的新歌,超喜歡的。
推薦給大家囉,如果大家有想要我翻什麼歌也可以留言跟我說哦

I didn't mean to hurt you
我並不是有意要傷害你

So why'd I let you walk out the door?
為什麼我總無法就這樣讓你離去

You say that you don't know me
你說你一點都不了解我

You don't know who I am anymore
說你不再知道我到底是誰了

But if you knew the truth, then
但只要你明白我的真心

Then you wouldn't feel insecure
那麼你就不會再感到沒安全感

'Cause if I didn't have you
因為如果失去你

I wouldn't have nothing at all

我就什麼都沒有了

 
I wish you could see yourself through my eyes
我希望你可以透過我的雙眼看見你自己的模樣

I always forget that you can't read my mind

而我總是忘記你無法讀懂我的心

 
As long as I got you and me
只要我有你
Moving through this world as a two-man team
我就可以踏遍這世界如同一支探險隊
I'll always have everything I need
我將會擁有每件我想要的
You don't even realise what you mean
你甚至無法領悟 你對我的意義
No one could fall for you quite like me
沒有人能像我一樣如此地沉迷於你
No one could get me so perfectly
也沒人能像你一樣如此了解我
You don't even realise (Oh-oh-oh)
你甚至無法明白 
You're all that I need
你就是我最需要的

'Cause I want you and me, you and me

因為我想和你在一起 就你和我

 
I know one day we'll look back
我知道有天當我們暮然回首
Stories on the tip of our tongues
我們會一起說著過往的故事
A library full of pages
那些足以堆滿一座圖書館
Remembering when we fell in love
記得那時的我們陷入愛情
All of the broken hearts and the stupid mistakes
經歷所有令人心碎的事及那些愚蠢的錯誤
Have got us to where we are, it was worth all the pain
造就現在的我們 記錄著那些值得我們記憶的傷痕
Yeah, we'll look back
當我們回顧過往

We’ll look back and laugh

再度回首過去 然後一起大笑

 
As long as I got you and me
只要我有你
Moving through this world as a two-man team
我就可以踏遍這世界如同一支探險隊
I'll always have everything I need
我將會擁有每樣我想要的
You don't even realise what you mean
你甚至不明白你對我的意義
No one could fall for you quite like me
沒有人能像我一樣如此醉心於你
No one could get me so perfectly
也沒人能像你一樣如此地了解我
You don't even realise (Oh-oh-oh)
你不懂

You’re all that I need

你就是我最需要的

 
'Cause I want you, you, you
因為我只想要你
Me, me, me, together
和我一起
Oh, I want you, you, you
我只想要你
Me, me, me, forever (Oh-oh-oh)
和我至死不渝
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
你和我 你和我
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
你和我 你和我
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
你和我 你和我
You and me, you and me 
你和我 你和我
 
As long as I got you and me
只要我有你
Moving through this world as a two-man team
我就能踏遍這世界如同一支探險隊
I'll always have everything I need
我將會擁有每件我想要的
You don't even realise what you mean (Oh-oh-oh)
但你卻不明白你對我的意義
No one could fall for you quite like me (Oh-oh-oh)
沒有人能像我一樣如此地深愛你
No one could get me so perfectly (Oh-oh-oh)
沒有人能像你一樣如此地了解我
You don't even realise (Oh-oh-oh)
你不明白

You’re all that I need

你就是我最想要的

'Cause I want you, you, you
因為我只要你
And me, me, me, together (You and me, you and me)
和我一起
Oh, I want you, you, you
我要你
And me, me, me, forever (You and me, you and me)
和我永遠一起


翻完才發覺這首歌有多麼的美麗,

「這世界上我只要你!」

強而有力直擊人心

#轉貼內容請獲得許可並標明出處

 
arrow
arrow

    小溫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()