Hello, 我是小溫我又來了,

今天幫大家推薦一首歌,這算蠻冷門的吧,

不知道有沒有人知道一起聽聽看吧!

MAX的這首歌唱得是他對紐約這個城市的愛,

非常輕快 也非常的淺顯易懂:))


Oh oh
Yeah, no matter where we go, we still New York, man
無論我們去哪 我們依舊在紐約
 
You were the best nights of my life
人生中和你共度的每一個美好的夜晚
You got the light that always shines
燈火明亮且閃耀
I miss the way that you move and the way I get high
我想念你每個角度 當我和你一起總能感到很愉快
When you take me to your heights
當你帶我看到你的視野
Like I'm standing in the sky
就如同我也矗立在高空裡
 
I see your subway cars, and your old graffiti
看到地鐵 車輛 還有陳舊的塗鴉
I breathe your air when I land in another city
當我身在另一個城市時 我仍呼吸到有你的空氣
I'll be that one that's got you printed on my bones
我就是那樣將對你的喜愛深刻的放在心裡
Yeah, you're all I know
我知道 你就是我的全部
 
Everywhere I go, I ain't changed at all
不論我去到哪裡 我決不會改變
Always on my road
永遠都在那條路
I'm still New York
我就是這麼愛紐約
Yeah the only home that I'll ever know
你是我唯一的熟知的家 
My concrete walls
即使這裡有著這麼多摩天大樓
I'm still New York
我愛紐約
I'm still New York
我身在紐約
Oh, I'm still New York
我就是這麼熱愛紐約
 
I wanna drive down riverside
我想要在河堤旁兜風
See the birds flying on the high line
看的鳥兒飛翔在高空中劃出一條弧線
Where the sidewalks burn
路上是如此的炙熱
And we pray for rain in July
然後期待著七月下雨
I want the Yankees '99
我想要看棒球聯賽
And the Knicks on a sold out night
但尼克斯隊的票總是一票難求
When the curtains close, and the Broadway streets are alive
當夜幕拉下 那些百老匯所坐落的街道還是如此生生不息
I need your heartbeat close, don't you ever leave me
此刻我能感受到你的心跳 希望我們可以一直一起
And I breathe your air when I land in another city
即使我身處另一個城市 我仍和你呼吸相同的空氣
And I'll be that one that's got you printed on my bones
因為你已流淌在我的骨子裡
Yeah, you're all I know
你就是我的全部
 
Everywhere I go, I ain't changed at all
不論我去到哪 我都不會改變
Always on my road
永遠會在這裡
I'm still New York
我愛紐約
Yeah, the only home that I'll ever know
這裡是我唯一的家
My concrete walls
即便這裡高樓鼎立
I'm still New York
我仍是愛著紐約
 
Yeah, BK born and raised, I was Godsent
我在這裡出生 在這裡長大
I used to hit the courts out in Prospect
做過一大堆荒謬的事
Taking long walks on my time spent
也曾花了很多時間漫無目的的走
Just a kid with that Empire State of mind set
帶著稚嫩的卻又高遠的夢
Keep flipping off a blind deck
一直摸索著人生的道路
Dipping from the New York cities finest
沾取著這座城市的氣息
Yeah, said l've been up on my New York shit
如今走出自己的一條路
Walking down the block with my New York bitch
和在紐約認識的女人走在街上
I could never leave my city, ain't nothing like it
我就是離不開紐約 沒有什麼可以取代它
Even if I do though, I could never hide it
即使要離開 我也會這麼說
Top down on the West side when I'm driving
西岸只是我稍留之地
East side be the only side that I'm riding
東岸才是我心之所在
 
I'm still New York
我愛紐約
I'm still New York
我愛紐約
I'm still New York
我熱愛這座城
I'm still New York, ooh
我熱愛這座城
And I'm still New York
我就是這麼愛它
I'm still New York
我會在這裡
I'm still New York
一直在紐約這城市裡
 
Everywhere I go, I ain't changed at all
不管去哪 我都不會改變
Always on my road
一直在這個位置
I'm still New York
在紐約城裡
Yeah, the only home that I'll ever know
因為這裡有我的家
My concrete walls
即便這裡被大樓包圍
I'm still New York
我仍是愛着這座城
I'm still New York
紐約這座城
I'm still New York
我仍會在這裡
And everywhere I go, I ain't changed at all
無論我到哪 我都不會改變
I ain't changed at all
我決不會改變我的心
I'm still New York
我就是這麼熱愛這裡
 

老實說我真的好討厭翻歌詞重覆的地方,

一直重複也很奇怪 唉~~~

最後,希望大家都會喜歡這首歌!

轉貼內容 請告知:))

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 小溫 的頭像
    小溫

    Before Sunset

    小溫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()